Groei in omzet door producten te verkopen via Nextail Connect!. Verkoop via het vertrouwde Blokker merk en bereik miljoenen klanten. 

Compleet verkoop platform

Upload makkelijk jouw producten

Eenvoudig ordermanagement

API oplossingen

Nextail Connect! biedt de unieke kans om kwalitatieve producten te verkopen aan de Nederlandse consument. Als verkoper profiteer je  van onze marketing, advertising en miljoenen bezoekers die maandelijks op onze websites komen. 

Nextail Connect! biedt als marketplace onze verkopers de mogelijkheid om producten te verkopen die aansluiten op onze formules. Je hanteert je eigen prijzen en levertijden, waarna je zelf de levering aan de klant en eventuele afhandeling van vragen en retouren voor je rekening neemt. 

Presenteer je merk en bereik miljoenen klanten

Verkoop je producten op een vertrouwd e-commerce platform

Verkoop in meer dan 20 categorieën.

Genereer additionele omzet

Profiteer van de ontwikkeling & investering in ons e-commerce platform

We zijn altijd op zoek naar kwalitatieve partners die
samen willen werken en samen een online groei willen realiseren

Frequently Asked Questions

Wat is ‘Nextail Connect!’?

‘Nextail Connect!’ is de marketplace ontwikkeld door Nextail. De marketplace is een e-commerce platform dat werkt als een online winkelcentrum. De verkopers leveren de prijzen, omschrijving, de levering en eventuele retourenzendingen. De transacties worden uitgevoerd door ‘Nextail Connect!’. ‘Nextail Connect!’ geeft verkopers de kans om op de platformen van de Blokker Holding hun producten te verkopen en zo te kunnen profiteren van de online marketing en advertising activiteiten en de miljoenen bezoekers die maandelijks op onze websites komen. 

Kan iedereen verkopen op ‘Nextail Connect!’?

We zijn altijd op zoek naar kwalitatieve partners die samen willen werken en samen een online groei willen realiseren. Bezoek het contactformulier en vul jouw gegevens in en wij nemen contact met je op om samen de mogelijkheden te inventariseren. 

In welke productcategorieën kan ik verkopen via ‘Nextail Connect!’?

Je kan producten aanbieden in de volgende categorieën
- Klein & groot huishoudelijke apparaten
- Bagage, reisbagage & reisbenodigdheden
- Baden & slapen
- Dierbenodigdheden
- Huishoudelijk & schoonmaak
- Persoonlijke verzorging
- Beeld, geluid & fotobenodigheden
- Wonen & vrije tijd - Speelgoed
- Koken & Tafelen
- Koffie, thee & espresso
- Barbecues & barbecue accessoires
- Witgoed & andere MDA.

In overleg wordt de definitieve productlijst vastgesteld.

Hoeveel producten kan ik maximaal toevoegen?

In principe zijn er geen limieten gesteld aan de hoeveel producten die toegevoegd kan worden.  Er zijn wel kaders opgesteld om te zorgen dat niet alle categorieën toegevoegd kunnen worden.
 

Waar kan ik mij aanmelden?

Bezoek het contactformulier en vul jouw gegevens in en wij nemen contact met je op om samen de mogelijkheden te inventariseren.
 

Welke vergoedingen hanteert ‘Nextail Connect!’?

- Competitieve commissie structuur in vergelijk met andere marktplaatsen (marketplaces)
- Geen set up fees
 

Hoe voeg ik nieuwe producten toe?

We bieden twee mogelijkheden om producten toe te voegen:

  • Gebruik de ‘Nextail Connect!’ wizard om een csv, xlsx, xml of txt te uploaden. Hiermee kun je op eenvoudige wijze alle producten aan de ‘Nextail Connect!’ categorieën en productattributen koppelen;
  • Maak gebruik van onze ‘Nextail Connect!’ API en upload de producten. 

Hoe vaak kan ik producten toevoegen dan wel verwijderen?

Producten kunnen elke 24 uur verwijderd of toegevoegd worden.
 

Hoe kan ik mijn assortiment en/of voorraad beheren?

Assortiment en voorraad wordt gecontroleerd en beheerd door de verkoper in de verkopers omgeving in ‘Nextail Connect!’. Producten kunnen elk 24 uur verwijderd of toegevoegd worden. 

 

Hoe beheer ik mijn orders in ‘Nextail Connect!’?

‘Nextail Connect!’ stelt voor elke verkoper een dashboard ter beschikking om zelf de producten, prijzen, voorraden, orders en betaalstromen bij te houden. In het dashboard zijn er ook rapportagemogelijkheden voor de verkoper.
Een andere mogelijkheid is om gebruik te maken van de ‘Nextail Connect!’ order API en ontvang je orders rechtstreeks in je eigen order management systeem.

 

Wie verstuurt het product dat verkocht is via ‘Nextail Connect!’?

De verkoper verzendt zelf de producten direct naar de koper. Het ‘Nextail Connect!’ team helpt om de klantervaring zo goed mogelijk te laten verlopen. 

 

Wie bepaalt de verzendcondities?

De verkoper bepaalt de verzendcondities. De gehanteerde verzendcondities moeten wel in lijn zijn met de verzendcondities op de eigen website.
 

Aan welke eisen moet een externe verkoper voldoen om te mogen verkopen?

Er zijn commerciële en operationele normen opgesteld waaraan een externe verkoper moet voldoen om te komen verkopen. Een externe verkoper moet zich bijvoorbeeld conformeren aan de normen van een thuiswinkel keurmerk en/of een andere vergelijkbaar kwaliteitspredikaat voeren. Daarnaast moet een verkoper de operationele normen accepteren zoals het garant staan van 98% leverbetrouwbaarheid van haar bezorgde pakketten. Deze afspraken worden contractueel vastgelegd.

 

In welke markten kan ik verkopen via ‘Nextail Connect!’?

Je kan je producten verkopen en verzenden aan kopers in Nederland.
 

Wanneer word je als verkoper betaald?

Je wordt als verkoper twee keer per maand uitbetaald.
 

Ik bied dezelfde producten aan als Blokker al aanbiedt op blokker.nl, mag ik deze toevoegen ?

We willen graag de consument helpen om de beste deal in de markt te vinden, door het zoekproces van de consument te vergemakkelijken. Door een afspiegeling van de mogelijkheden in de markt al te laten zien bij Blokker, vergroten we voor de consument de kans dat hij bij Blokker slaagt. Immers, niet elke consument let op dezelfde zaken bij zijn aankoop. De ene klant wil iets snel hebben en is bereid iets meer te betalen, een andere consument wil altijd de laagste prijs, maar is bereid om iets langer op zijn levering te wachten. Op deze wijze kunnen we dus meer klanten beter helpen.

Ik kan mijn vraag niet terugvinden in bovenstaande FAQ. Waar kan ik met vragen terecht?

Ga naar ‘’schrijf je in’’, vul het antwoordformulier in en zet je vraag in het veld ‘opmerking’. Wij nemen contact met je op om je vraag te beantwoorden.